Anasayfa > İş Hayatına Dair > İş Başarısı için Hergün Yapılabilecek 10 Şey!

İş Başarısı için Hergün Yapılabilecek 10 Şey!

iletisim_mavi

LinkedIn de performans arttırıcı on öneri yayınlandı.

Yazı, her gün aşağıdaki 10 şeyi yapın, daha etkin, verimli çalışın diyor. Ben de sizlerle paylaşayım dedim:

1. Sektörünle ilgili bir şey oku.

2. İş gelişimiyle ilgili bir şey oku.

3. Eski arkadaşlarına 2 mail yolla.

4. Özel müşterilerden gelen tüm mesajlara 1 gün içinde yanıt vermiş ol ve inbox’ını boşalt.

5. Her bir takım arkadaşının yaptığı işleri ve ilerlemesini kontrol et.

6. Her çalışanla iş dışı konularda kısa sohbetler yap.

7. Şirketinin en önemli 3 büyüme hedefini gözden geçir ve onlara odaklan.

8. Bu üç hedefin her biri için mutlaka bir şey yap.

9. Tüm sosyal medya hesaplarına 5, iyi, işe yarar post gir

10. Kendini takdir etmek için 1 dakika ayır

Listeyi yapan J.T. O´Donnell “yıllar boyunca işimi büyütmeme ve performansımı arttırmama en çok bunların yardım ettiğini gördüm. O yüzden paylaşıyorum” diyor. “Kuşkusuz daha uzun bir liste yapılabilir, ancak yönetilebilir olmaz” diye de ekliyor. Denemeye değer görüyorum…

Bu yazı;ufuktarhan.com/detay.asp yazısından alınmıştır.

  1. Mayıs 3, 2013, 7:26 am

    Reblogged this on yasarnorman.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

